Izaberite
Korpa

Povraćaj sredstava

Poštovani kupci, obavještavamo Vas da se prema Zakonu o zaštiti potrošača RS ("Službeni glasnik Republike Srpske" broj 112/06) kupovina preko naše internet prodavnice smatra prodajom na daljinu.

Zakon za slučaj prodaje na daljinu ustanovljava pravo kupca, koji se smatra potrošačem (fizičko lice koje proizvod kupuje radi namirenja svojih individualnih potreba, a ne radi obavljanja profesionalne djelatnosti), da odustane od ugovora u roku od 14 dana od dana kada mu je proizvod predat. Prilikom odustanka kupac može, ali ne mora, da navede razloge zbog kojih odustaje.

Obrazac/izjavu o odustanku možete preuzeti ovdje.

U slučaju odustanka od ugovora, potrošač ima pravo na povraćaj novca ili na zamenu za drugi proizvod. Novac se kupcu vraća po prijemu proizvoda, i nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan.

Po prijemu izjave o odustanku, poslaćemo kurirsku službu A2b, koja će u roku od od 24 h do 72 h od poslate izjave o odustanku, preuzeti na Vašoj kućnoj adresi proizvod koja se vraća. Radno vrijeme kurirske službe je svakog radnog dana od 8 h do 16 h. Ako istek roka za preuzimanje robe pada u nedelju ili u neradne dane na teritoriji BiH za vrijeme državnih ili vjerskih praznika, rok za preuzimanje robe ističe prvog narednog radnog dana.

Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod neoštećen, a u slučaju oštećenja proizvoda, kupac će biti obavješten o tome putem email-a označenog u porudžbenici, u roku od 3 radna dana od predaje proizvoda kurirskoj službi. Kupac odgovara za oštećenje proizvoda koji su rezultat neadekvatnog rukovanja proizvodom, tj. kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrijednost proizvoda koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili njegova priroda, karakteristike i funkcionalnost. Ukoliko se utvrdi da je nastupilo oštećenje proizvoda krivicom kupca, odbiće se vraćanje novca i proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak.

PČELICA L/M BANJALUKA je dužna da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 3 radna dana od isteka roka za utvrđivanje da li je vraćen ispravan i neoštećen proizvod, odnosno od isteka roka za obaveštavanje kupca da je proizvod neispravan ili oštećen.

Troškove vraćanja robe i novca snosi kupac, sem u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan proizvod.

Procedura za povraćaj sredstava

Kontaktirajte nas pozivanjem brojeva telefona 051/354-944 i 065/605-845 ili slanjem email-a na pcelica.knjige@gmail.com u kome ćete navesti sledeće podatke: broj Vašeg računa/otpremnice, Vaš JMBG il broj LK.

Povraćaj sredstava se vrši isključivo na gore navedeni način, uplatom na KM tekući račun i nije moguće slati novac po kuriru u gotovini.


Zamjena proizvoda

Proizvod se u zakonskom roku može zamjeniti za drugi, pod uslovom da nije oštećen i korišćen, a troškove vraćanja snosi kupac. Kupac može i ne mora da navede razloge zamjene. Zamjena se mora izvršiti u zakonskom roku od 14 dana od dana prijema pošiljke. 

Takođe, ukoliko ste nakon prijema proizvoda ustanovili da želite da zamjenite isti za drugi proizvod iste ili veće cjenovne kategorije, molimo Vas da nas kontaktirate putem email-a na adresu  pcelica.knjige@gmail.com napišete broj Vašeg računa/otpremnice i naziv proizvoda za koji želite da zamenite prvobitno poručeni proizvod.


Troškovi isporuke

Troškove zamjene proizvoda snosi kupac, sem u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal.



Naš sajt koristi kolačiće (cookies) kako bi poboljšao funkcionalnost stranice. Ukoliko nastavite da pregledate i koristite našu Internet prodavnicu, slažete sa Uslovima korišćenja i Politikom privatnosti.